Menu witryny

Partnerzy

 

BIP

Kalendarz


Dzisiaj jest: Czwartek
21 Lutego 2019
Imieniny obchodzą
Eleonora, Feliks, Fortunat, Kiejstut,
Teodor, Wyszeniega

Do końca roku zostało 314 dni.
Zodiak: Ryba
Start Zamówienia publiczne

Informacje z rozeznania rynku - zakup i sukcesywną dostawę materiałów piśmienniczych i biurowych

Ostrowiec Św. 08 styczeń 2019 r.

Informacje z rozeznania rynku

 

W celu udzielenia zamówienia na zakup i sukcesywną dostawę materiałów piśmienniczych i biurowych.

 

W dniu 18 grudnia 2018 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty:

Wyłoniony wykonawca: SIGNAL Sp. z o. o. Sp. k., ul. Kilińskiego 35 B, 27-400 Ostrowiec Św. , NIP: 661 237 38 82

 

Uzasadnienie wyboru: Oferta w/w wykonawcy jest najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru zawarte w zapytaniu.

Kryterium: cena - 100%

 

Pozostali oferenci:

- Hurtownia ARTPIS Paweł Ślusarczyk, Kostomłoty Pierwsze ul. Podmiejska 15, 26-085 Miedziana Góra, NIP: 959 030 90 96

Informacje z rozeznania rynku - sukcesywna dostawa pojemników gastronomicznych

Ostrowiec Św. 08 styczeń 2019 r.

 

Informacje z rozeznania rynku

 

W celu udzielenia zamówienia na zakup i sukcesywną dostawę pojemników gastronomicznych.

W dniu 19 grudnia 2018 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty:

Wyłoniony wykonawca: SIGNAL Sp. z o. o. Sp. k., ul. Kilińskiego 35 B, 27-400 Ostrowiec Św. , NIP: 661 237 38 82

 

Uzasadnienie wyboru: Oferta w/w wykonawcy jest najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru zawarte w zapytaniu.

Kryterium: cena - 100%

 

Pozostali oferenci:

- Hurtownia ARTPIS Paweł Ślusarczyk, Kostomłoty Pierwsze ul. Podmiejska 15, 26-085 Miedziana Góra, NIP: 959 030 90 96

Wykaz wybranych ofert - Wykonanie usługi cateringowej

Ostrowiec Św. 31.12.218 r.

Wykaz wybranych ofert (Wykonawców)

dot. przedmiotu zamówienia:

3. Wykonanie usługi cateringowej, czyli przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla pensjonariuszy Dziennego Domu „SENIOR – WIGOR” w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.

Nazwa Wykonawcy/Adres:

Firma Handlowo Usługowa „Baba Jaga” Magdalena Karbowniczek,

ul. Kilińskiego 57, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Protokół z przeprowadzonych czynności postępowania w sprawie udzielenia zamówienia do wglądu dla firm biorących udział w postępowaniu znajduje się w siedzibie Zamawiającego – „Fundacja Pomocna Dłoń” ul. Aleja 3 Maja 73, 27-400 Ostrowiec Św.

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych - wyniki

Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego bądź w inne wyznaczone przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Ostrowca Św. artykułów żywnościowych, w transzach na podstawie zamówień częściowych składanych Wykonawcy według potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r.

 

Załączniki:

Wykaz wybranych ofert

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych - wyniki

Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego bądź w inne wyznaczone przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Ostrowca Św. artykułów żywnościowych, w transzach na podstawie zamówień częściowych składanych Wykonawcy według potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 31.03.2019 r. w ramach Projektu pn. „POKONAJ BIERNOŚĆ – poprawa dostępu do usług Centrum Integracji Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim”

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.

 

Załączniki:

Wykaz wybranych ofert

Zapytanie - Wykonanie usługi cateringowej

Wykonanie usługi cateringowej, czyli przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla pensjonariuszy Dziennego Domu „SENIOR – WIGOR” w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r.

Załączniki:

Zapytanie ofertowe

Załącznik 1 - Formularz ofertowy

Załącznik 2 - OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH

Załącznik 3 - Wzór umowy

Załącznik 4 - Oświadczenie

Informacje z rozeznania rynku - zakup i sukcesywną dostawę środków czystości

Ostrowiec Św. 21 grudnia 2018 r.

Informacje z rozeznania rynku

W celu udzielenia zamówienia na zakup i sukcesywną dostawę środków czystości.

W dniu 21 grudnia 2018 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty:

Wyłoniony wykonawca:

MERIDA Sp. z o. o., ul. Karkonoska 59, 53-015 Wrocław Oddział Kielce, ul. Zakładowa 16 E, 25-670 Kielce , NIP: 899 002 40 20

Uzasadnienie wyboru: Oferta w/w wykonawcy jest najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru zawarte w zapytaniu.

Kryterium: cena - 100%

Pozostali oferenci:

- Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, 25-647 Kielce, NIP:811 118 61

- Signal Sp. z o. o. Sp. K., ul. Kilińskiego 35 B, 27-400 Ostrowiec Św., NIP: 53661 237 38 82

- Firma Handlowo Usługowa Jardo BHP, UL. Centralnego Okręgu Przemysłowego 8a, 27-400 Ostrowiec Św., NIP: 661 156 17 71

MODYFIKACJA - Zadanie IV ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE

Dot. Zapytania ofertowego z dnia 13 grudnia 2018 r.

 

MODYFIKACJA

Załącznika nr 4 Formularz Ofertowy

Zadanie IV ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE

 

 

Zawiadamia się o dokonaniu zmiany w zapytaniu ofertowym na Sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego bądź w inne wyznaczone przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Ostrowca Św. artykułów żywnościowych, w transzach na podstawie zamówień częściowych składanych Wykonawcy według potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r.

 

Załącznik Nr 4

 

Jest:

30

Ziemniaki

kg

3500

 

 

 

 

 

 

 

 

Winno być:

30

Ziemniaki

kg

35000

 

 

 

 

 

 

 

 

Jest:

26

Sałata

kg

100

 

 

 

 

 

 

 

 

27

Sałata lodowa

kg

540

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Winno być:

26

Sałata

Szt.

100

 

 

 

 

 

 

 

 

27

Sałata lodowa

Szt.

540

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jest:

39

Seler naciowy

kg

10

 

 

 

 

 

 

 

Winno być:

39

Seler naciowy

Szt.

10

 

 

 

 

 

 

 

Jest:

Termin składania ofert do 21 grudnia 2018 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 21 grudnia 2018 r. godz. 10:00

 

Winno być:

Termin składania ofert do 27 grudnia 2018 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 27 grudnia 2018 r. godz. 10:00

 

 

Dokonana modyfikacja wiąże Wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.

Dokonane modyfikacje mają wpływ na zmianę terminu składania ofert, nowy termin złożenia ofert to 27 grudnia 2018 r. godz. 9:00.

 

Prezes Zarządu

Karolina Nowak

 

Załączniki:

Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy - .doc

Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy - .pdf

Informacje z rozeznania rynku - dostawa odzieży roboczej

Ostrowiec Św. 19 grudnia 2018 r.

Informacje z rozeznania rynku

W celu udzielenia zamówienia na Zakup i sukcesywną dostawę odzieży roboczej. W dniu 19 grudnia 2018 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty:

Wykonawca: Centrum Reklamy i Zaopatrzenia Firm OPTIMA s.c. P. Soja, T. Wróbel, ul. Aleja Jana Pawła II 55, 27-400 Ostrowiec Św., NIP: 661 22 14 899

Uzasadnienie wyboru: Oferta w/w wykonawcy jest najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru zawarte w zapytaniu.

Kryterium: cena - 100%

Pozostali oferenci:

- P.P.H.U. „New Bolmax” Krzysztof Kozieł, Wiesława Kozieł, ul. Wspólna 43, 27-400 Ostrowiec Św., NIP: 661 100 07 94

- Firma Handlowo Usługowa „Jardo BHP”, ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 8A, 27-400 Ostrowiec Św., NIP: 661 156 17 71